Selasa, 29 Januari 2013

SUARA HATIKU DETIK INI


Suara Hatiku Detik Ini
Oleh: Eni saraswati
Malaysia,25 Januari 2013




Terima kasih atas teguran dan kritikan yang Anda berikan.....

Anda tanya.....apakah saya marah

Jawabku" Demi Allah tak sedikitpun ku simpan marah malah 

ku bersyukur atas kepedulian Anda padaku...

Semoga Allah memberkatimu.....

Cuma aku sedih......kenapa Anda mengkritik di depan Umum???

Mengertilah....aku manusia biasa.....walau sabar tak izinkan pergi dariku....tapi jujur aku kecewa....

Kini aku bertanya-tanya..."Apa salahku padamu????

Andai aku pernah mengores luka hatimu.....

Aku mohon maaf atas khilapku....



Cacilah saya.....


Makilah saya....

Herdiklah saya...

Kalau itu membuat Anda gembira

Tapi aku mohon jangan di depan umum..????



Dan yang tidak ku mengerti......


Kenapa di sini Anda mengikuti langkahku???

Mesti Anda Akan nasehatkan saya.... berprasangka buruk itu tidak baik.....betul...saya tau itu.....

Anda ingin bukti.......???

Kuasa Allah menjawapnya......
"Herankan waktu saya komment di salah satu status kawan saya"
Anda follow saya......

Ikut komment sama....Padahal nama Anda tidak termasuk dalam daftar pertemanan status yang Anda komment......

Siapa sebetulnya Anda...???

Dan mau Anda Apa?????



Sekali lagi maafkan silapku....


Andai masa lalu masih menjadi bayang sehingga Anda berbuat demikian???

Aku mohon lupakan masa lalu....antara kita.

Lupakan sengketa antara kita...

Di akhir kata....."Semoga Anda sekeluarga bahagia selalu 
dalam lindunganNYA....Aamiin"
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan