Isnin, 17 Mac 2014

MASIH ADA KAH

Malaysia Maret 2014


Masih adakah anggapan mu tentang ku....
"Aku hanya mencari alasan demi alasan"
"Mengada adakan sesuatu"

Jika itu sudah melekat di benak mu....
Aku redha terima sakwa sangka mu....
Aku cuma ingin kau tahu....
Aku bukan ahli dan pakar buat cerita.....

Jika aku ada janji.....
Yang belum sempat tertunai.....
Marilah kita berpositif thingking.....
"Allah belum izinkan"
Jiwa dan minda kita akan tenang....

Ku harap semoga segala kekusutan.....
Dan segala perbezaan pandangan kita.....
Membawa satu titik perdamaian....
Kita kembali ke SANATULLAH.....

Kita ketemu karena IzinNYA.....
Kita dapat bicara juga karena DIA....

Kita tebarkan pesona kasih dan sayang....
Bukan hendak mencari murkaNYA.....
Tapi mencari redha dariNYA......

Di sisa umur yang Maha Esa hadiahkan untuk kita....
Tegur aku jika aku salah langkah... 
Ingatkan aku jika aku mulai lalai.... 
Marah dan maki aku saat aku lupa diri....

Meskipun tanpa sapa....
Tak ada kabar berita....
Semoga kita tidak pernah lupa....
Untuk saling panjatkan do,a padaNYA....
Semoga Allah Swt......
Mempermudahkan segala urusan kita....
Untuk kebahagian dunia dan akhirat....

Aamiin Ya Robbal,alamin


 


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan