Jumaat, 14 Jun 2013

BICARA TENTANG RINDU

Malaysia 15 juni 2013


Ibarat turun nya air hujan memandikan bumi
Begitulah kini yang kurasakan dan kualami
Berderai tangisan air mata ke pipi tak berhenti
Hanya kerana menanggung sebuah kata rindu dihati..

Kepada siapa hendak kuluahkan
Kemana hati harus ku hiburkan
Jika semua yang ada hanya rindu pada bayangan
 

Aku kesepian,aku kesunyian,tanpamu kasih pujaan..

Aku rindu pujuk dan rayu
Aku rindu sapaan sayang darimu
Aku rindu belaian manjamu
Aku rindu semuanya tentang kamu
.



Sudah berkarat rinduku padamu sayang..
Tak dapat ku tepis gelombang rindu datang menerjang..
Beralun rasa kasih bertambah sayang..
Amarahku terkubur bersama waktu yang datang..
 

Datanglah kasih datanglah sayang..
Resah merintih jiwaku kerap terbayang..
Rajuk dan kesal kuharap dirimu buang..
Berpaling lah kemari kepadaku dekap tubuhku jangan menghilang..





Tiada ulasan:

Catat Ulasan