Jumaat, 15 Mac 2013

KATA PERPISAHAN


==============================================
Bismilla hirrahma-nirrahim❤•*´¨`*•.¸❤¸.•*´¨`*•❤•*´¨`*•.¸❤¸.•*´¨`*•❤❤•*´¨`*•.¸❤¸.•*´¨`*•❤•*´¨`*•.¸❤¸.•*"

Menghitung detik demi detik....
Ku tinggalkan area ini.....
Berat memang mengucap kata perpisahan...
Tapi.....
Harus kita sadari...
Setiap pertemuan pasti ada perpisahan

Bila ku kenang dan baca komment-komment...
Dari sahabat-sahabat fb ku....
Air mata ku bercucuran.....
Begitu indahnya begitu akrabnya..
Jalinan persahabatan kita selama ini.....
Aku jadi tuan rumah yang tak ngerti menghargai..
Maafkan aku sahabat.....
Jasa baikmu semoga Allah berikan safaat

Ribuan terima kasih aku ucapkan.....
Untuk sahabat-sahabat fb ku....
Yang tak jemu-jemu like status yang saya update....

Belum sempat kita mewujutkan impian kita...
Untuk bertemu di alam ntaya
Bagi sahabat-sahabatku alam maya...
Kita cuma mampu merancang.....
Allah lah sang penentu...
Nampaknya tak ada rezeki untuk kita...

Bagi sahabat-sahabat dan my family..
Jikalau ada info semasa....
Pleace...call my telepon....

Hari ini ....hari terakhir ku update status....
Tak usah di tanya.....
Kenapa dan mengapa.....
Ku pinjam ayat lirik lagu

Kepada kau yang tersayang
Pada teman yang ku kenang
Pemergian ku ini tak dirancang
Sampaikan salam buat semua
Salam terakhir salam teristimewa


Demi sebuah kenyataan
Yang amat menyakitkan
Aku yang tidak berdaya
Hanya berserah padaNYa

Salam akhir
Salam yang teristimewa
KepadaNya ku memohon keampunan
MelaluiNya ku beri kemaafan
Kepadamu


Yang baik datangnya dari Allah
Yang kurang baik dari diri saya sendiri..
Mohon maaf kupinta....
"SEMOGA KITA SELALU DALAM LINDUNGAN-NYA"
Aamiin......

Assalamualaikum wr.wb


❤•*´¨`*•.¸❤¸.•*´¨`*•❤•*´¨`*•.¸❤¸.•*´¨`*•❤❤•*´¨`*•.¸❤¸.•*´¨`*•❤•*´¨`*•.¸❤¸.•*´¨`*•❤

Tiada ulasan:

Catat Ulasan