Isnin, 1 April 2013

KEPASTIAN CINTA

MALAYSIA 02 April 2013

Aku yakin pada kepastian...
Dan aku juga meyakini dengan sebuah ketertundaan..

Ya Allah...
Kuatkan lah hatiku pada keyakinanan ku
Ketika aku belum menerima..
Sebuah kepastian yanh kuharapkan

Dan kuatkanlah hatiku..
Ketika ku mengalami sebuah ketertundaan..
Agar tak hilang harapan ku...

Aku percaya pada-MU.....
Keyakinan akan membawa kepastian..
Pada sebuah pencapaian suatu keinginan..


Dan jika cinta ku masih tertunda padanya...
Tegarkanlah hatiku..
Mungkin cinta ini belum ku raih sepenuhnya..
Iklaskanlah hatiku untuk menerimanya...

Aku percaya pada-MU....
Di balik ketertundaan..
Ada jawaban yang pasti KAU simpan..
Kepastian dari ribuan hari penantian ku..
Suatu jawaban dari do'a-do'a ku..

Aku tak dapat melanjutkan apa yang masih KAU tunda
Dan aku juga tak dapat menunda..
semestinya KAU lakukan..

Namun keyakinan...
Jawaban pasti adalah milik-MU








Tiada ulasan:

Catat Ulasan