Ahad, 21 April 2013

RINDU KEKASIH HATI

 Edisi 22 April 2013
Malaysia 6:05
BY"Eni saraswati'
 
Pagi yang indah ku rasai
Sinar matahari kembali
Cuaca nyaman indah sekali
Gelora hati ku setiap hari
Bila mengenang kekasih
Yang jauh di mata dekat di hati
Menghadirkan rindu di hati setiap hari
Wahai kekasih hati yang di rindu
Apa khabar di pagi ini..??
Ku harap bahagia ceria di hati
Semoga diri mu sehat di beri
Kurniaan rahmat dari illahi
Nikmat di beri kita merasai
Jaga kasih sayang setiap hari

Pancaran sinar wajah mu
Ada sinar cahaya menerangi
indah nya jiwa nurani mu
ketika kita bersama bertentang
Sungguh asyik ku merenung
Wajah mu wahai kekasih ku
Tak puas-puas ku merenung
Melihat senyumanmu yang menawan hati
Wahai kekasih yang amat ku
~~~~
rindu~~~~~~
 

 Aku tak mampu berbuat apa-apa
Yang ku tahu...... 
Saya berdo'a dan berharap
Suatu masa nanti......
Apa bila aku melihat dirimu
Di hadapan saya......
Saya akan mendapat pahala 
Sama seperti saya melihat LANGIT itu...
 "LANGIT   SENANTIASA BERUBAH"
                       TETAPI
"DI BAWAH CINTA YANG SATU" 

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan